zondag 11 januari 2015

pyamabroekje

 zo af en toe hebben mijn naaimachine en ik een platonische relatie voor een tijdje.. vooral tijden van veel andere sociale activiteit zorgt hier extra voor...
Maar nu kon ik nog eens wat lief doen met mijn naaimachine, en daar kwam een pyamabroekje uit voort. basis: het patroon van Kiind van de klim en klauterbroek. HIER
het was een maatje 74 en bedoeld voor mijn kleinste mini-mij, maar ik wilde een comfi ruime pyamabroek en nam wat marge... bijgevolg past ze mijn grotere mini-mij :) nummertje twee :)













maar ze was er erg blij mee... nu nog een t-shirt erbij. maar ik heb reeds witte t-shirts (2 voor nog geen 3 euro) in de zeeman gekocht, en die ga ik nog wat opleuken zodat er een bij de broek past :)








Ondertussen is de kleinste mini-mij 9 maand oud en een echt spaghettimonster...

Dat verdient nog altijd een klein cadeautje en dus zal ook zij een myamabroekje krijgen...











Geen opmerkingen:

Een reactie posten